توسعه گردشگری در منطقه با همکاری‌های مشترک شرکت سیاحتی علیصدر ‌و شهرداری لالجین

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: تعامل بیش از پیش شرکت علیصدر با شهرداری لالجین موجب توسعه صنعت گردشگری در منطقه می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کریم ملکی مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر پنجشنبه 26 بهمن در حاشیه روز پایانی نمایشگاه گردشگری تهران در دیدار با دبیر دبیرخانه شهر جهانی سفال گفت: شهرجهانی لالجین دارای ظرفیت‌های فوق العاده‌ای برای جذب گردشگران است و این ظرفیت‌ها در کنار پتانسیل بی نظیر غار علیصدر می‌توانند باعث شگفتی شوند و رونق بخش گردشگری منطقه و استان خواهند بود.

سیدرضا موسوی شهردار و دبیر دبیرخانه شهر جهانی لالجین نیز در این دیدار گفت: لالجین دارای نشان جهانی سفال و برندی شناخته شده در صنایع‌دستی و گردشگری است و برای ثبت این برند جهانی زحمات بسیاری کشیده است که باید ثمر و نتیجه آن را در جذب مسافران و رونق اقتصادی مشاهده کنیم.

موسوی افزود: باتوجه به قرارگیری لالجین و علیصدر در منطقه جغرافیایی نزدیک به هم، باید با هم افزایی از تمام ظرفیت‌های این دو نام بزرگ بهترین بهره را ببریم و تلاش کنیم تا مردم از حضور گردشگران منتفع شوند.

در ادامه این دیدار مهدی کشوری دلاور رئیس اتحادیه سفالگران لالجین نیز گفت: سفالگران وارثان هنر اصیل سفالگری بوده و  همواره ارائه‌دهنده بهترین و باکیفیت‌ترین سفال به مسافران هستند و سعی بر تولید محصولات باکیفیت و متنوع متناسب با سلیقه مشتریان داریم.

کشوری دلاور گفت: تقویت مسیر گردشگری غار علیصدر به لالجین قطعا به نفع صنعت گردشگری استان خواهد بود و سایر بخش ها نیز از آن منتفع خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha