تفاهم‌نامه همکاری مجموعه‌های گردشگری اردبیل امضا شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از عقد تفاهم‌نامه همکاری بین مجموعه‌های گردشگری استان در حاشیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ گفت: در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران چند مجموعه گردشگری استان برای افزایش تعاملات در راستای توسعه گردشگری تفاهم‌نامه امضا کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: اولین تفاهم‌نامه در همین راستا و به منظور توسعه گردشگری سلامت در استان بین دو مجموعه آب‌درمانی رویال پارک سرعین و شرکت شفامدتور که در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می‌کنند منعقد شد.

او تاکید کرد: همچنین سه مجموعه پیست اسکی آلوارس، پل معلق مشگین‌شهر و رویال پارک سرعین نیز در تفاهم‌نامه دیگری به منظور افزایش همکاری در زمینه تبلیغات و معرفی ظرفیت‌های مجموعه‌ها به صورت متقابل تفاهم‌نامه امضا کردند.  

نجارقابل ادامه داد: همکاری و هم‌افزایی مجموعه‌های گردشگری در کنار رقابت سالم این مجموعه‌ها به ارتقا کیفیت و رونق گردشگری استان موثر می‌شود و اداره کل میراث‌فرهنگی از هرگونه تعامل از سوی همه مجموعه‌ها و تاسیسات گردشگری استان در این راستا استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha