ظرفیت‌های بالای البرز برای فروش تورهای یک روزه و دوروزه

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه امسال موضوع نمایشگاه و شعار سال سازمان جهانی گردشگری با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز تعیین شده بود، گفت: استان البرز در نمایشگاه یک جنبه بسیار قابل ارتقا از گردشگری استان را به نمایش گذاشته بود و ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی به سبک گل و گیاه را به صورت ویژه معرفی کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز مصطفی فاطمی روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ با بیان اینکه استان البرز تنوع زیادی از لحاظ جاذبه‌های گردشگری دارد، گفت: در غرفه استان البرز سایر موضوعات میراث‌فرهنگی، خوراک، آیین‌ها و معرفی جامع جاذبه‌های استان از طریق ویدئو وال انجام شد که مردم از این طریق با جاذبه‌ها آشنا می‌شدند. 

به گفته مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی فضایی برای فعالیت‌های بخش‌خصوصی و نشست‌های فعالان گردشگری با یکدیگر بسیار قابل توجه انجام شده بود. 

فاطمی یکی از موضوعاتی که ‌می‌تواند در البرز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد را فروش تورهای یک روزه و دوروزه به مقصد البرز عنوان کرد و اظهار کرد: در این زمینه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی نقش تعیی کننده‌ای دارند. 

این مسئول رویکرد کلی البرز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته را متفاوت و با طراحی موضوعی خیلی خوب دانست و ابراز امیدواری کرد که در یک سال آینده شاهد ارتقا و افزایش واحدهای گردشگری کشاورزی در این استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112902176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha