غرفه اکووایکر، برگزارکننده سفرهای درون شهری با دوچرخه است

رئیس کمیته سایکل توریست تهران گفت: نمایشگاه گردشگری یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در تهران برگزار می شود چراکه افرادی از تمام ایران در آن شرکت میکنند و این موضوع به ما امکان دیده شدن توسط گستره بسیاری از مردم را می دهد که در نهایت بازدهی زیادی را به همراه خواهد داشت.

محمودی، رئیس کمیته سایکل توریست تهران در گفت‌وگو با میراث آریا درخصوص فعالیت این غرفه بیان کرد: در نمایشگاه غرفه تخصصی سفر با دوچرخه داریم که صفر تا صد آن کار توسط خودمان و اعضای تیم انجام می شود.

وی افزود: فروش دوچرخه، فروش تجهیزات سفر، تجهیزات دوچرخه، لوازم مورد نیاز کوهنوردی و طبیعتگردی و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی از دیگر فعالیت های ما در غرفه نمایشگاه است. در کارگروه مان به نام اکو وایکر، سفرهای درون شهری، تهران گردی و همچنین سفرهای دور ایران را هم برگزار میکنیم. چند هفته پیش اعضای گروه و علاقه مندان، نوار ساحلی جنوب ایران را با دوچرخه رکاب زدند و طی کردند. در این ماه های اخیر نیز برنامه جشنواره شیره انگور در ملایر و نیز جشنواره انار را در ساوه داشتیم.

محمودی در ادامه توضیح داد: افراد با توجه به علاقه مندی خود به غرفه ما سر میزنند. اگر به دوچرخه سواری علاقه مند باشند ما دعوتشان میکنیم تا جزئی از گروه اکو وایکر باشند. با عضویت در این گروه افراد میتوانند از تخفیفاتی که روی تورها و محصولاتمان داریم استفاده کنند.

رئیس کمیته سایکل توریست تهران اشاره کرد: کار گروه اکو وایکر با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری تشکیل شده است. دوچرخه سواری، ورزشی سبز بدون آلاینده و دوستدار محیط زیست است. اعضای گروه اکو وایکر در فعالیتهای محیط زیستی مشارکت زیادی دارند. به طور مثال کانکس هم رکاب کارگروه ما این هفته در پارک لاله با کمک اعضا، برنامه پاکسازی ته سیگارها از سطح پارک را داشتند.

به گفته وی، نمایشگاه گردشگری یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در تهران برگزار می شود چراکه افرادی از تمام ایران در آن شرکت میکنند و این موضوع به ما امکان دیده شدن توسط گستره بسیاری از مردم را می دهد که در نهایت بازدهی زیادی را به همراه خواهد داشت.

محمودی در پایان بیان کرد: دوچرخه یکی از اصلی ترین و مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی در سراسر دنیاست. هدف ما فرهنگ سازی و نهادینه شدن فرهنگ استفاده از دوچرخه مانند کشورهای اروپایی است. در نمایشگاه گردشگری به دلیل وجود بازدیدکنندگان بسیار، فعالیت های بسیاری از فعالان این حوزه دیده می شود و می تواند معرف روند کاری آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha