هندوستان کوچک ایران مسافران نوروزی را فرا می‌خواند 

فرماندار زرآباد در سیستان و بلوچستان گفت: این شهرستان با دارا بودن شرایط آب و هوای مناسب به‌عنوان یکی از نقاط منحصر به‌فرد کشور، گردشگران و مسافران نوروزی را برای سفر فرا می‌خواند. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، کوروش محمدی ۲۹ بهمن‌ماه در نخستین جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان زرآباد که با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم مشکلات زیرساختی موجود اما تمامی امکانات موجود شهرستان برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است. 

فرماندار زرآباد در سیستان و بلوچستان افزود: ساحل گردشگری روستای درک و جد، ساحل حرگی، کوه‌های مینیاتوری، اسکله کلات، باغ‌های موز بخشی از مزیت‌های گردشگری زرآباد است. 

محمدی با اشاره به پتانسیل بالای زرآباد در جذب گردشگر تصریح کرد: این شهرستان از معدود نقاط ایران اسلامی است که چند قابلیت مهم و تأثیرگذار را از جمله کشاورزی، اقتصادی، حمل‌ونقل، صیادی و گردشگری را با هم دارا است. 

او خاطرنشان کرد: برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان زرآباد علاوه بر پارک ملت شهر زرآباد مکان‌هایی خاص شامل مدارس و دبیرستان‌های شبانه‌روزی پیش‌بینی شده است. 

فرماندار زرآباد گفت: ساحل زیبا و دنج «درک» زرآباد یکی از نقاط منحصر به فرد استان سیستان و بلوچستان و ایران است که با توجه به شرایط خاص آن به عنوان پاک‌ترین ساحل کشور آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است. 

«دَرَک» پاک‌ترین ساحل کشور در انتظار مسافران نوروزی  

طاهر میرزایی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های زرآباد و کنارک نیز در این جلسه اظهار کرد: نخلستان‌های کنار ساحل و رمل‌های شنی دست نخورده، روستای درک را از مناطق ساحلی دیگر کشور متمایز کرده است. 

میرزایی با اشاره به اینکه تعدادی خانه مسافر برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی در نظر گرفته است، گفت: برنامه‌های خوبی برای جذب گردشگر در این روستا مدنظر است که با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی این امر بهتر میسر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha