همکاری مشترک صداوسیما و میراث‌فرهنگی میرجاوه در تولید برنامه تلویزیونی 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه از همکاری مشترک صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان با این اداره در خصوص ضبط برنامه‌های تلویزیونی خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، عبدالله کرد اول اسفندماه با اشاره به شروع هفته جوان اظهار کرد: با اعلام اداره ورزش و جوانان «هفته جوان» امسال به دلیل همزمانی با ایام انتخابات از روز ۳۰ بهمن آغاز شده و تا ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه افزود: در همین راستا برنامه‌هایی با محوریت جوانان طرح‌ریزی شده که یکی از موارد محوری آن ضبط برنامه‌های تلویزیونی است که با همکاری مشترک صداوسیما و میراث‌فرهنگی در حال انجام است.  

او با اشاره به اینکه شعار هفته جوان امسال «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» تعیین شده ادامه داد: برنامه عصرطلایی به مناسبت روز جوان در حال حاضر در محل ساختمان تاریخی پست شهرستان میرجاوه در حال ضبط است که در بخشی از این برنامه گفت‌وگوهایی با صنعتگران جوان این شهرستان انجام شده و از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.  

به گفته کرد، یکی از بخش‌های مهم این برنامه نیز معرفی آثار و ابنیه‌های تاریخی شهرستان میرجاوه خصوصاً ساختمان تاریخی پست است که ضبط برنامه در آن انجام می‌شود و در کنار این موارد آثار، ظرفیت‌ها و پتانسیل های گردشگری شهرستان نیز در رسانه ملی معرفی می‌شود.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی میرجاوه تصریح کرد: همزمان با هفته جوان برنامه‌های متنوع با محوریت و مشارکت جوانان و با هدف معرفی جوانان موفق شهرستان و شناسایی توانایی‌ها و استعدادهای برتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120100038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha