برپایی میز خدمت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در شهرستان‌های گناوه و دیلم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از برپایی میز خدمت این اداره‌کل در شهرستان‌های گناوه و دیلم خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ گفت: میز خدمت اداره‌کل متبوع هم‌زمان با سفر کاروان دولت مردمی استان به شهرستان‌های گناوه و دیلم، در محل مصلی جمعه این دو شهرستان برپا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: دیدار حضوری و چهره به چهره، بازدید میدانی و کمک به رفع موانع پیش روی فعالان هر سه حوزه تخصصی مهم‌ترین دلایل برپایی این میز خدمت بود.

او ادامه داد: شهرستان‌های گناوه و دیلم با دارا بودن سواحل ماسه‌ای جذاب و ظرفیت‌های گردشگری فراوان، بازار تجاری ویژه و صنعتگران توانمند در حوزه صنایع‌دستی، بسیار با قابلیت بوده و امیدواریم با همکاری دیگر مسؤلین و تلاش فعالین این حوزه‌ها، کارهای خوبی در این دو شهرستان انجام شود.

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: ما در راستای خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120200077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha