رسانه‌های ایران برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری آمادگی کامل دارند/ توالی برپایی نمایشگاه گردشگری و نمایشگاه رسانه‌ها را به فال نیک می‌گیریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطبوعات و رسانه‌های ایران نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت گردشگری دارند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به اهمیت و جایگاه و نقش رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: بدون شک تقویت همکاری متولیان صنعت گردشگری با مطبوعات و رسانه می‌تواند باعث رونق بیش از پیش این صنعت شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در هفته گذشته و برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه در هفته جاری، اظهار کرد: توالی این دو نمایشگاه را می‌توان به فال نیک گرفت. به نظر می‌رسد این یک فرصت بسیار خوب برای نزدیک شدن اصحاب رسانه با فعالان و متولیان صنعت گردشگری در دو بخش دولتی و خصوصی است.

اسماعیلی با بیان این که خوشبختانه صنعت گردشگری در دولت سیزدهم روند روبه رشدی را طی کرده است، ادامه داد: مطبوعات و رسانه‌های ایران برای رونق صنعت گردشگری آمادگی کامل دارند و در حوزه اطلاع‌رسانی، تبلیغات و معرفی داشته‌های فرهنگی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، می‌توان از ظرفیت و توان رسانه‌ها استفاده کرد.

او در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امروز دنیا، دنیای فضای مجازی و رسانه است. بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری ایران می‌تواند از طریق رسانه‌ها و از دریچه دوربین به دنیا معرفی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120200090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha