«میراث‌آریا» نقش موثری در معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی کشور دارد/ دوره وزارت مهندس ضرغامی را دوران طلایی گردشگری و صنایع‌دستی کشور می‌دانم

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طی دو سال اخیر کارهای خوبی در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شده است.

اسکندر مؤمنی، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز چهارشنبه دوم اسفند در بازدید از غرفه میراث‌آریا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: گردشگری فرهنگی‌ تاریخی به هر حال بازدید از میراث‌فرهنگی کشور  است  و ما را با عمق  تاریخی  و فرهنگی کشور پیوند می‌زند.

او افزود: هر سفری که داشته باشم چه ماموریت و چه شخصی تلاش می‌کنم از جاذبه‌های تاریخی و ‌میراث‌فرهنگی کشور بازدیدی نیز داشته باشم.

مومنی درباره نقش رسانه‌های تخصصی مانند میراث‌آریا در معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی کشور گفت: نشان دادن ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی کشور مستقیما در قدرت ملی کشور موثر است، ایران ریشه در تاریخ و عقبه فرهنگی غنی دارد. 

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: کارهای خوبی در دو سال اخیر در دوران مدیریت مهندس ضرغامی اتفاق افتاده است و می‌توان این دوره را دوره طلایی نامید. 

او ادامه داد: حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد و برای رونق این صنعت باید مشوق و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120200094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha