تقویت حوزه صنایع‌دستی، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را به همراه دارد

استاندار سمنان گفت: توجه به حوزه صنایع‌دستی در استان سمنان، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی خانوار را به همراه دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشست تبیینی با هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان روز که روز پنجشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: با تقویت صنایع‌دستی، زمینه ایجاد اشتغال هنرمندان و رونق اقتصادی خانوار فراهم می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در طی دو سال اخیر اقدامات مطلوب و چشم‌گیری در حوزه صنایع‌دستی استان سمنان انجام‌شده است، افزود: عقد قرارداد پیش‌فروش یک‌ساله صنایع‌دستی استان سمنان به آستان قدس رضوی، کسب ۳۳ مهر اصالت ملی در طی یک دوره، پرداخت وام‌های مشاغل خانگی مدت‌دار و کم درصد برای ایجاد و توسعه کسب کار در حوزه صنایع‌دستی، رفع مشکل بیمه هنرمندان و... تنها بخشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه صنایع‌دستی استان سمنان در دولت سیزدهم است.

سید محمدرضا هاشمی گفت: ایجاد بازارچه‌های دائمی فروش صنایع‌دستی در استان سمنان دربرند سازی صنایع‌دستی نقش بسزایی دارد.

استاندار سمنان با دعوت هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان به مشارکت حداکثری انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ گفت: مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی استان سمنان به‌ویژه هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان، می‌توانند در راستای لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از طریق تبیین، اطلاع‌رسانی دستاوردهای حوزه صنایع‌دستی نقش‌آفرینی کنند.

سید محمدرضا هاشمی با تشریح دستاوردهای استان سمنان در حوزه‌های مختلف گفت: استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها در سطح کشور در جایگاه نخست قرار دارد، لذا شایسته مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان است که در بحث مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز سرآمد باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120400161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha