سال فرهنگی و گردشگری یونان-ژاپن رسما آغاز شد

اولگا کفالوگیانی، وزیر گردشگری یونان با شرکت در مراسم جشن تولد امپراتور ژاپن در سفارت این کشور، سال فرهنگی و گردشگری یونان-ژاپن را به صورت رسمی آغاز کرد.

به‌گزارش میراث آریا، آغاز سال فرهنگی و گردشگری یونان-ژاپن ۲۰۲۴ به طور رسمی روز پنجشنبه در مراسم سفارت ژاپن به مناسبت جشن تولد امپراتور ژاپن ناروهیتو، که اولگا کفالوگیانی، وزیر گردشگری یونان نیز به آن دعوت شده بود، آغاز شد.

وزیر گردشگری یونان گفت که اگرچه یونان و ژاپن از نظر جغرافیایی بسیار دور هستند، هر دو ملت و مردم اشتراکات زیادی دارند و عمدتا احترام عمیقی برای سنت و مهمان‌نوازی قائل هستند. ژاپن مشتاق افزایش جریان گردشگران به یونان است و متعهد به اجرای مجموعه‌ای از اقدامات در چارچوب سال فرهنگ و گردشگری است که مهم‌ترین آن‌ها مشارکت در نمایشگاه پوزیدونیای ۲۰۲۴ است.

نمایشگاه بین‌المللی کشتیرانی پوزیدونیا در متروپولیتن اکسپوی آتن در یونان، در تاریخ ۳ تا ۷ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و به حوزه شرکت‌های یونانی و بین‌المللی مربوط به بخش‌های ماشین‌آلات، مهندسی، ساخت قایق، حمل و نقل دریایی، نفت و گاز و ... می‌پردازد.

کفالوگیانی برای سال فرهنگی و گردشگری یونان-ژاپن در سال ۲۰۲۴ که هدف آن ترویج فرهنگ و تقویت جریان‌های گردشگری بین دو کشور است، آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha