استان سمنان میزبان اینفلوئنسرهای چینی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در این هفته استان سمنان میزبان اینفلوئنسرهای چینی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: فعالان برتر فضای مجازی و اینفلوئنسرهای چینی در پروژه ایران سلام، هم‌زمان با عید بهاره چینی به مدت ۳ روز از ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه از استان سمنان بازدید خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به اینکه در سال جاری بیشترین تور ورودی به کشور ایران از کشور چین بوده است، افزود: با توجه به نقش رسانه و فعالیت این گروه اینفلوئنسری ۶ نفره مطرح چینی در حوزه گردشگری چین امیدواریم بتوانیم استان سمنان را از طریق فضای مجازی به بهترین نحو به گردشگران چینی معرفی کنیم و این استان را به یکی از مقاصد گردشگری چینیان تبدیل کنیم.

امیر کرم زاده بابیان اینکه این تور آشناسازی فعالان شبکه‌های اجتماعی (اینفلوئنسر) چینی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت امور خارجه و هواپیمایی ماهان برگزار می‌شود، افزود: در این تور که با عنوان ایران سلام درحال برگزاری است، ۶ نفر از جوانان فعال در شبکه‌های اجتماعی شرق آسیا به‌ویژه چین که درزمینهٔ گردشگری فعال هستند و بیش از ۲۰ میلیون نفر دنبال‌کننده در این شبکه‌ها دارند به‌منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران، به استان سمنان سفر خواهند کرد.

او گفت: در این بازدید این فعالان گردشگری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گردشگری شهرستان‌های استان سمنان همچون معدن نمک گرمسار، مجموعه کاروانسراهای ثبت جهانی استان سمنان، جاده سنگ‌فرش راه ابریشم، خانه‌های تاریخی و ... بازدید خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: هدف از اجرای این طرح، توسعه گردشگری خارجی استان سمنان در سال ۱۴۰۳، تبلیغ مناسب جاذبه‌ها و زیرساخت‌های گردشگری این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121000482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha