هفتمین دوره رویداد نشان مهر اصالت ملی در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: هفتمین دوره رویداد نشان مهر اصالت ملی صنایع‌دستی از ۷ تا ۱۰ اسفندماه به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

به‌ گزارش میراث‌آریا  و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سعید شاهرخی  گفت: هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی با حضور استان های کرمان و سیستان و بلوچستان در گالری باغ موزه هرندی از روز دوشنبه ۷ اسفندماه آغاز شد و ۱۰ اسفند ماه با کار خود پایان داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: رویداد مهر اصالت ملی در ارتقای کیفی صنایع‌دستی کشور تاثیر بسزایی دارد و این امر باعث می شود صنایع‌دستی کشور در بخش‌های مختلف طراحی، بسته‌بندی و خلاقیت از کیفیت بالایی برخوردار شوند.

شاهرخی گفت: دریافت مهر اصالت ملی به صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف اعتبار و ارزش ویژه ای می‌بخشد.

او در ادامه با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادی منجر به ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کشور می شود بیان کرد: این رویداد باعث تسهیل در شناسایی، انتخاب و معرفی آثار برگزیده برای شرکت در برنامه داوری مهر اصالت بین‌المللی صنایع‌دستی و ارتباط و تعامل بیشتر با هنرمندان و صنعتگران می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: رویداد ملی مهر اصالت زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه مناسب به منظور بروز استعدادها، نوآوری و خلاقیت در تولید صنایع‌دستی و ارتقای انگیزه خرید آثار با کیفیت صنایع‌دستی در بین مصرف‌کنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121200511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha