مجموعه عظیم و تاریخی میدان امام جلوگاه حضور آگاهانه مردم اصفهان در انتخابات

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مجموعه جهانی میدان امام (ره) (نقش جهان) را جلوگاه حضور آگاهانه مردم اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۱۱ اسفندماه و همزمان با استقرار ۵۹ هزار شعبه اخذ رای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، مجموعه جهانی میدان امام (ره) (نقش جهان) اصفهان به جلوگاه اصلی حضور مردم پر شور در انتخابات تبدیل شده بود.
حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده، ستاد انتخابات استان اصفهان تعدادی از شعب اخذ رای خود را به بناهای تاریخی اختصاص داد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: شعبات ۸۹ و ۹۰ اخذ رای استان اصفهان به ترتیب در بنای جلوخان مسجد شیخ لطف‌الله و ورودی کاخ عالی‌قاپو مستقر  شده و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شامگاه روز گذشته میزبان مردم اصفهان بود.

او افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با ستاد انتخابات و بسیج ادارات استان، اکثر مسئولان و کارکنان ادارات دولتی با حضور در این مجموعه عظیم تاریخی، رای خود را به صندوق ریختند.
محققیان تصریح کرد: پل تاریخی خواجو، مسجد تاریخی حکیم، مسجد آقا نور، مسجد سید و مسجد محمد جعفر آباده‌ای از دیگر بناهای تاریخی استان بود که میزبان مردم اصفهان برای اخذ رای بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121200535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha