بازارچه‌های نوروزی در استان اردبیل برپا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در برخی شهرستان‌های استان برای ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: ستاد خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۳ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با اعلام وزارت میراث‌فرهنگی امسال ستاد تا ۲۴ فروردین ماه و تعطیلات عید فطر فعال خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: بازارچه‌های نوروزی در ارائه صنایع‌دستی و سایر محصولات فرهنگی و بومی استان در ایام پیک سفر مثل عید نوروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در برخی شهرستان‌ها این بازارچه‌ها دایر می‌شوند.

او تاکید کرد: شهرستان‌ها اقدامات خود را باید تا پیش از آغاز به کار ستاد در ۲۳ اسفندماه انجام دهند و تعیین اسکان اضطراری در شهرستان‌ها از جمله این اقدامات است که با هماهنگی فرمانداری‌ها باید انجام شود.

محمدی ادیب ادامه داد: به روزرسانی تابلوهای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و همچنین معرفی جاذبه‌های مهم هر شهرستان در جاده‌های مواصلاتی از جمله اقدامات دیگری است که شهرستان‌ها باید به انجام آن اهتمام داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت نظارت بر خدمات در طول سفرهای نوروزی، گفت: بازدیدهای نظارتی باید به صورت منظم از تاسیسات مرتبط با سفرهای نوروزی به منظور حفظ کیفیت خدمات ارائه شده در طول سفرهای نوروزی انجام شود و با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha