تشدید نظارت بر واحدهای پذیرایی بین‌راهی هرمزگان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی این استان هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان، عباس رئیسی با اعلام این مطلب گفت: بازدید از تأسیسات گردشگری بین‌راهی به‌صورت منظم و هفتگی انجام می‌شود که از ابتدای سال ۱۱۳۲ مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی انجام‌ شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این بازدیدها برای بهبود کیفیت خدمات ارائه‌ شده به گردشگران و مسافران است، افزود: از این تعداد بازدید، 78 فقره اخطار و تذکر کتبی صادر شده است.

او اظهار کرد: روز گذشته نیز بازدیدی از واحدهای پذیرایی محور بندرعباس ـ حاجی‌آباد انجام‌شده که در این بازدیدها هفت اخطار و تذکر کتبی برای بهبود عملکرد این واحدها صادر شده است.

رئیسی تأکید کرد: بازدیدها به‌صورت جامع و با در نظر گرفتن همه جوانب انجام می شود و کمیت، کیفیت و نرخ خدمات ارائه‌ شده به گردشگران و وضعیت بهداشتی و سرویس‌های بهداشتی مراکز پذیرایی بین‌راهی به‌طور مرتب موردبررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha