آمار سفرهای نوروزی به‌روز ارسال شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر درخواست می‌شود آمارهای مربوط به سفرهای نوروزی به‌روز و در اسرع وقت به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به هم‌زمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان آمار سفرهای نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ جمع‌آوری و به‌صورت روزانه ارسال شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: ضمن تقدیر از شهرداری از اقدامات شهرداری ارومیه با زیباسازی و نصب المان‌های نوروزی در معابر و میادین اصلی شهر، درخواست می‌شود که توجه ویژه‌ای به زیباسازی میدان تاریخی ایالت ارومیه داشته و علاوه بر نصب المان‌های نوروزی در جلوی ساختمان شهرداری در جلوی موزه مردم‌شناسی نیز المان‌های مناسب نصب شود.

او ادامه داد: همچنین در نظر است برنامه‌های شاد و مفرح برای بعد از افطار در مکان‌های تاریخی و گردشگری سطح استان برگزار شود.

استقرار چادرهای هلال احمر و راهداری در نقاط حادثه‌خیز با هدف کاهش تصادفات، ساماندهی تاکسی‌های ترمینال مسافربری ارومیه، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و مساجد، صدور مجوز فعالیت برای رستوران‌های مراکز اقامتی در ایام ماه رمضان از جمله دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha