نظارت بر تأسیسات گردشگری استان البرز تشدید می‌شود

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با تأکید بر تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری در آستانه ایام نوروز، گفت: تیم های نظارت تلفیقی در این ایام تشکیل و از شنبه مشغول به کار شده تا ارائه خدمات به بهترین نحو باشد و تلاش می‌شود تمام اقدامات متناسب با ماه رمضان انجام شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی در سومین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر استان که روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به آماده‌سازی مجموعه‌های فرهنگی‌تاریخی برای بازدید گردشگران گفت: تاکنون چند جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر در اداره کل و ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها برگزار شده است.

به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تمام اقدامات با محوریت ارائه خدمات متناسب با ماه رمضان برنامه‌ریزی می‌شود.

او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با انجمن‌های مرتبط با گردشگری و انجام هماهنگی‌های لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: همچنین جلساتی با پلیس اماکن برگزار می‌شود که در عین ارائه خدمات به مسافران، شئون ماه مبارک رمضان رعایت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha