۲هزار و ۵۰۰ خانه مسافر در رامسر آماده خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، گفت: ۲هزار و ۵۰۰ خانه مسافر دارای پروانه فعالیت در رامسر آماده خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران نادر سحرخیز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ اظهار کرد: برنامه‌های نظارتی اداره میراث‌فرهنگی رامسر در راستای تامین منافع گردشگران تدوین شده و تقویت حوزه گردشگری را به دنبال دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر ارایه خدمات گردشگری را دارای ضابطه دانست و بیان کرد: رعایت قوانین مرتبط به ارائه خدمات مطلوب و استاندارد کمک می‌کند و این موضوع شامل همه گونه تاسیسات گردشگری در شهرستان رامسر می‌شود و بخشی از وظایف نظارتی اداره میراث‌فرهنگی رامسر به همین موضوع برمی‌گردد و کارشناسان در بررسی شرایط واحدهای گردشگری دقت نظر کافی دارند.

سحرخیز موضوع واحدهای اقامتی را یکی از موضوعات مهم مورد نظر این اداره برشمرد و با اشاره به خانه‌های مسافر و واحدهای بوم‌گردی شهرستان رامسر افزود: با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد و نسبت به جلوگیری از فعالیت آنان اقدام می‌شود .

او تعداد خانه‌های مسافر شناسایی شده در شهرستان رامسر را بیش از ۶ هزار واحد اعلام کرد و گفت: این واحدها تحت نظارت اداره میراث‌فرهنگی رامسر قرار دارند در صورت بروز هرگونه تخلفی وبی‌توجهی به اخطارهای اولیه به صاحب خانه‌های مسافر برای پلمپ اینگونه واحدهای متخلف اقدام خواهد شد.

او تعداد واحدهای دارای پروانه فعالیت خانه مسافر را حدود ۲هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد و گفت: اقدامات برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ساماندهی فعالیت واحدهای اقامتی و مالکان موجب شده همه روزه متقاضیان قابل ملاحظه‌ای برای اخذ مجوز خانه مسافر به اداره میراث.فرهنگی رامسر مراجعه می‌کنند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر تصریح کرد: در آستانه سال نو و نوروز بازدیدها بیشتر شده و قطعا از فعالیت واحدهای غیر مجاز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او در پایان از متقاضیان دریافت پروانه فعالیت خواست با توجه به سهل و آسان شدن اخذ مجوز ظرف مدت چند روز از طریق سامانه ملی مجوزها، تقاضای خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند .

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha