بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان، آرمان وطندوست روز چهارشنبه ١٦ اسفندماه ١٤٠٢ در جلسه کمیتهفنی دفاتر خدماتمسافرتی استان گفت: در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد پنج پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
معاون گردشگری و سرمایهگذاری کردستان اظهار کرد: با نظر اعضای حاضر در این جلسه، برای تأسیس ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.
او افزود: بررسی مجدد سه درخواست و شکایت، از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که در دستور کار قرار گرفت.
وطندوست در ادامه سخنانش بر لزوم تحول در فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تأکید کرد و یادآور شد: بهمنظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رعایت حقوق شهروندی، اماکن و تأسیسات گردشگری کردستان بهصورت مستمر بازدید و بررسی و با متخلفان این حوزه برخورد جدی خواهد شد.
معاون گردشگری و سرمایهگذاری کردستان با بیان اینکه هماکنون ٦٠ دفتر خدماتمسافرتی و گردشگری در سطح استان بهصورت مستمر، در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی است، عنوان کرد: مدیران این دفاتر میتوانند ضمن معرفی آثار تاریخی، مناطق گردشگری و طبیعت بکر و بینظیر استان و همچنین با ایجاد تعامل و فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور، برای جذب گردشگران فعالیت کنند.
انتهای پیام/
نظر شما