با متخلفین حمام تاریخی حاج شهبازخان برخورد قضایی می‌شود

در خصوص انتشار ویدئوی هنجارشکنانه ضبط شده در حمام تاریخی حاج شهبازخان کرمانشاه، مراتب از قبل به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی اطلاع و از متخلفین شکایت شده و با آن‌ها برخورد قضایی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، پیرو انتشار تصاویری از یک کلیپ هنجارشکنانه در یکی از بناهای تاریخی استان روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمانشاه با صدور جوابیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد.

در متن جوابیه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه آمده است:

بسمه تعالی 

«پیرو انتشار تصاویری مغایر با ارزش‌های اسلامی و فرهنگی که در یکی از بناهای تاریخی واگذار شده به بخش خصوصی ضمن محکومیت جدی این گونه رفتارهای هنجارشکنانه به اطلاع جامعه شهید پرور و انقلابی و مردم فهیم کرمانشاه می‌رساند، کلیپ مذکور متاسفانه در غفلت مسئولین مجموعه در چند ماه گذشته ضبط شده است که این اداره‌کل در بدو امر با اطلاع یافتن از این اتفاق ضمن ارجاع موضوع به نهادها و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان، انجام پیگری‌های قضایی از طریق واحد حقوقی اداره‌کل شکایت لازم را در دست اقدام قرار داده و برای برخورد جدی با عوامل این اقدام روند قضایی پرونده در دست بررسی است.

لازم به ذکر است، مجموعه حمام تاریخی حاج شهبازخان از بناهای تاریخی در اختیار صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور است که بهره‌برداری و مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha