تشدید نظارت‌های نوروزی بر تأسیسات گردشگری شهرستان خدابنده زنجان

رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیرستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خدابنده از تشدید نظارت‌های نوروزی بر تاسیسات گردشگری توسط بازرسان کمیته نظارت و بازرسی به منظور نظارت بر خدمات‌دهی به مسافران در روزهای باقیمانده به نوروز خبر داد. 

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، معصومه شیری روز چهارشبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان گفت: ستاد اجرای خدمات سفرهای نوروزی شهرستان خدابنده از اسفندماه آغاز بکار کرد که محوریت این ستاد بر انجام سفرهای مسئولانه و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط واحدهای گردشگری مجاز است. سرکشی از تأسیسات گردشگری در سراسر شهرستان به‌صورت جدی، روزانه و چرخشی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیرستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خدابنده افزود: نظارت بر اماکن ارائه دهنده خدمات به مسافران نوروزی به صورت مستمر و با جدیت دنبال می‌شود و این مهم در راستای تبدیل شدن این شهرستان به مقصد گردشگری است. محوریت این ستاد بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان است. 

او اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز، سلامت مسافران و ارائه مواد غذایی و خوراکی بهداشتی و سالم از اولویت‌های اصلی و مورد توجه ویژه در برنامه‌های ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ است. 

شیری افزود: گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در هر یک از تاسیسات گردشگری با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ که برای رسیدگی به گزارش‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده، تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha