آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی طرح بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، تیمور موسویان گفت: ۱۵ گروه بازرسی در مناطق مختلف استان در قالب گروه‌های بازرسی متشکل از بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و بازرسان سایر سازمان‌ها، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار را در سطح عرضه و عملکرد صنوف به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی رصد می‌کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم  هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نرخ نامه و صادر نشدن صورت‌حساب  می‌توانند به‌روش‌های مختلف پیگیری کنند افزود: تلفن ۱۲۴، سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت معدن و تجارت به نشانی www.۱۲۴.ir و مراجعه حضوری به اتاق اصناف ازجمله راههای ارائه شکایات و پیگیری تخلفات صنفی است.

او ادامه داد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا، جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: گشت‌های مشترک بازار استان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، پلیس اماکن نیروی انتظامی، بازرسی، اصناف، جهاد کشاورزی، اداره استاندارد،  دانشگاه علوم پزشکی، میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری و اداره حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در این مدت کار نظارت و پایش بازار را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha