استقبال خوب از جشنواره شکوه حجاب در هتل لاله تهران

جشنواره شکوه حجاب که به مدت دو روز از امروز ۱۸ اسفندماه تا شنبه ۱۹ اسفندماه در هتل لاله برپاست با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

به گزارش میراث‌آریا، نمایشگاه شکوه حجاب در هتل لاله به مدت دو روز برگزار می‌شود و هدف اصلی آن ارائه لباس‌های اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده‌ها با قیمت مناسب است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه فاطمه شهیدی یکی از مسئولان این جشنواره گفت: از سال ۱۳۸۳ وارد حوزه عفاف و حجاب شدم و به مرور زمان تجربه‌ام بیشتر شد و این عرصه وسیع‌تر شد.

شهیدی افزود: مجموعه ما تازه تاسیس اما رگ و ریشه قدیمی دارد که نماد آن درخت شکوه و علت نامگذاری هم سال‌ها ریشه دار بودن است که به صورت رسمی و با مجوز قانونی فعالیت می‌کنیم.

او به هدف این مجموعه اشاره کرد و گفت: قیمت‌هایی که به صورت گزاف در صنف لباس عرضه می‌شود را سعی کرده‌ایم با هدفی که در ذهن و عمل داریم به سمت قیمت منصفانه و مناسب ببریم.

این بانوی خلاق عرصه عفاف و حجاب تصریح کرد: اوایل شروع کار ما با کالای چادر بود و در ادامه کار به لباس‌های عفیفانه و ایرانی با فرهنگ کشورمان و اقوام دیگر پرداختیم.

او ادامه داد: تلفیق جشنواره با نمایشگاه قسمت بعدی کار ماست که جایگزین ایونت است و در مسیر درست این جریان ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha