آزمون جامع گردشگری با ۴۵ داوطلب در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با ۴۵ داوطلب در استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ها میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی‌طهرانی‌مقدم ۱۸ اسفندماه در حاشیه بازدید از برگزاری این آزمون در زاهدان اظهار کرد: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری در سال دوبار برگزار می‌شود که امروز دومین مرحله آن برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این استان به دلیل پهناوری و گستردگی که دارد به عنوان تنها استانی محسوب می‌شود که به صورت همزمان دو حوزه امتحانی دارد که شامل زاهدان و چابهار است.

به گفته طهرانی‌مقدم، این آزمون در سه رشته دوره مدیرفنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان ایرانگردی و گردشگری و دوره مدیر عمومی تاسیسات گردشگری برگزار شد، که به ترتیب در هر رشته ۶و ۱۰و ۲۵ نفر شرکت کرده‌اند.

او تاکید کرد: در مجموع تعداد ۴۵ نفر در تمام استان در ۲ حوزه امتحانی زاهدان و چابهار در این آزمون شرکت کرده‌اند که چهار نفر نیز از استان‌های دیگر بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha