شرکت ۱۱۵ نفر در آزمون جامع گردشگری هرمزگان

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: آزمون جامع راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، طبیعت‌گردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان هرمزگان امروز همزمان با دیگر استان‌های کشور در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان، عباس رئیسی با اعلام این مطلب گفت: آزمون جامع گردشگری با شرکت ۱۱۵ دانش‌آموخته از آموزشگاه‌های گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل در رشته‌های مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمای طبیعت‌گردی، راهنمای فرهنگی، مدیریت تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابی در بندرعباس برگزار شد.

معاون گردشگری هرمزگان ادامه داد: در این دوره، ۵۴ نفر راهنمای طبیعت‌گردی، ۳۱ نفر مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، ۱۸ نفر مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، ۸ نفر راهنمای فرهنگی، ۳ نفر کارشناس ارزیابی و یک نفر مدیر فنی طرح تطبیق در آزمون جامع گردشگری شرکت کردند.

رئیسی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از قبولی و دریافت گواهینامه مربوطه از این اداره کل مجوز فعالیت در حوزه‌های تخصصی گردشگری را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha