نظارت ویژه وزارت بهداشت بر مراکز اقامتی و تفریحی در تعطیلات نوروز/ آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آماده باش کامل مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: توصیه‌های لازم به روسای دانشگاه‌ها در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ارائه شده است.

بهرام عین‌الهی در گفت‌وگو با میراث‌آریا آماده باش حوزه بهداشت و بازرسی های گروه های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی را گسترده و با اهمیت توصیف کرد و گفت: در این ایام اماکن اقامتی، تفریحی و همچنین مراکز تهیه، عرضه و توزیع مواد غذایی به منظور پیشگیری از بروز بیماریها و مسمومیت ها به دقت بررسی و نظارت می شوند. همچنین همکاران اورژانس در این ایام با آمادگی ۱۰۰ درصدی در کنار مردم حضور دارند.

وزیر بهداشت به افزایش آمار حوادث و سوانح ترافیکی در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام میزان حوادث ترافیکی نسبت به دیگر ایام سال، بالاست که البته اورژانس کشور و مراکز درمانی برای خدمت رسانی در آمادگی کامل به سر می برند؛ اما از مردم عزیز هم می خواهیم قوانین رانندگی را رعایت کنند و امیدواریم که در تعطیلات نوروز امسال شاهد کاهش سوانح، تلفات و مصدومیت ها باشیم.

عین‌الهی با تأکید بر این که در تعطیلات نوروزی، پزشکان متخصص در همه بیمارستان‌ها حضور خواهند داشت، گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، حضور متخصصان در رشته های مختلف در بیمارستان ها مورد تاکید است تا خدمات مطلوب درمانی به بیماران ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha