انجام بازدیدهای مشترک در حوزه مساجد و سرویس‌های بهداشتی ملایر در ایام نوروز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر از برپایی جلسه هماهنگی تاسیسات گردشگری شهرستان ملایر با موضوع نوروز ۱۴۰۳ با حضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های اقامتی و بین راهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی با اشاره به تقارن نوروز با ماه رمضان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر مانند سنوات گذشته با کمیته‌های ده‌گانه فعالیت خود را شروع کرده و احکام مسئولن کمیته‌ها با امضای معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر صادر و وظایف هر کمیته مشخص و در حال پیگیری و اجراست.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر افزود: بازدیدهای مشترک بویژه در حوزه مساجد و سرویس‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد و بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی با موضوع ماه رمضان در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

او تصریح کرد: بحث سرویس بهداشتی و نمازخانه‌ها، نظافت محوطه مراکز خدمات رفاهی، بحث رعایت حجاب و عفاف و رعایت شئونات ماه رمضان و لیالی قدر در مجتمع ها و اماکن تحت پوشش این اداره برای ما بسیار حائز اهمیت است و در طول ایام نوروز رصد خواهد شد.

جلیلی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی ما امسال رنگ و بوی قرآنی دارد و مصداق این حال و هوای قرآنی در برنامه‌ها و تبلیغات امسال عینیت خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha