دومین جلسه اسکان ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان برگزار شد  

مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین جلسه کمیته اسکان این ستاد در استان خبر داد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خدیجه براهویی ۱۹ اسفندماه در حاشیه دومین جلسه کمیته اسکان ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان که با حضور رابطان دستگاه‌های اجرایی متولی در موزه زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی ازاولویت‌های اصلی این ستاد به ویژه در ایام نوروز پیگیری مسئله اسکان مسافران و گردشگران است.  

مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: همه ساله در ایام نوروز تعداد زیادی مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از نقاط مختلف استان بازدید می‌کنند که اسکان جزو ابتدایی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای آنها محسوب می‌شود.  

او ادامه داد: در همین رابطه جلسه‌ای با حضور رابطان دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با اسکان‌های نوروزی برگزار و موارد مورد نظر به آنها اعلام و مقرر شد تا تمامی اعضا، لیست کاملی از اقامتگاه ها و مهمانسراهای خود به همراه ظرفیت پذیرش را به دبیرخانه این ستاد اعلام کنند.  

به گفته براهویی، ارسال دقیق و به موقع مسافران ورودی و خروجی جزو موارد دیگری بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد تا اعضا به صورت روزانه اطلاعات مورد نظر را در قالب فرم‌های مشترکی که به آنها ابلاغ شده ارسال کنند تا جمع‌بندی نهایی در دبیرخانه ستاد استان انجام شود.  

او تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد لیست کاملی از اماکن، بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی آماده و در قالب بروشور به منظور اطلاع‌رسانی در اختیار دبیرخانه ستاد قرار بگیرد تا در بین مسافران و گردشگران توزیع شود.  

در ابتدای این جلسه اعضای شرکت‌کننده نیز دغدغه‌ها و موارد خود را مطرح کردند و مقرر شد تا جمع‌بندی این کارگروه به منظور تصمیم‌گیری و رفع موانع پیش‌رو در جلسه استانی ستاد خدمات سفر با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha