«راهیان نور» فرصتی برای تبیین پیشرفت‌های کشور است/ ضرورت تدوین نقشه راه شبکه تداوم ارتباط با مخاطبین «راهیان نور»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع راهیان نور، ارتباط مستمر با زائران است که باید در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با میراث‌آریا با ارائه گزارشی از اقدامات شاخص این بنیاد در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، به برگزاری مراسم سراسری «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» اشاره کرد و اظهار داشت: این مراسم ۲۹ شهریور در محضر حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و همزمان به‌صورت ارتباط تصویری و زنده در سراسر کشور برگزار شد که از یک میلیون بانوی پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد. 

سردار کارگر در ادامه به برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: اردوهای راهیان نور در ایام شیوع کرونا به مدت دو سال متوقف شده بود که اواخر سال ۱۴۰۰ با دستور رئیس جمهوری این سفرها از سر گرفته شد. سال گذشته تقریبا سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند که الحمدلله این روند ادامه دارد. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: ایام اوج راهیان نور امسال به خاطر ایام مبارک ماه رمضان از ۲۲ بهمن تا ۲۲ اسفند انتخاب شده است، گفت: آمادگی میزبانی از  ۱۰ میلیون زائر راهیان نور را داشتیم. 

او در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح پنج موزه دفاع مقدس در استان‌های گلستان، گیلان، زنجان، قزوین و لرستان در خرداد سال ۱۴۰۳ خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر ۲۴ موزه در سراسر کشور با موضوع دفاع مقدس وجود دارد و پنج موزه دفاع مقدس نیز سوم خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد. 

اهمیت تدوین نقشه راه شبکه تداوم ارتباط با مخاطبین راهیان نور

سردار کارگر در پایان با اشاره به اهمیت تدوین نقشه راه شبکه تداوم ارتباط با مخاطبین راهیان نور تصریح کرد: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع راهیان نور، ارتباط مستمر با زائران است که باید در راستای تحقق مطالبه راهبردی معظم‌له، گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122001141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha