اهتمام ویژه اعضای ستاد خدمات سفر آذربایجان غربی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: اعضای ستاد خدمات سفر استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مسافران با خیال راحت در سفر به استان هیچگونه مشکلی نداشته باشند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در مراسم رزمایش ترافیکی انتظامی طرح نوروزی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تاکنون ۲۸ جلسه ستاد خدمات سفر در سطح استان و ۱۲ جلسه مربوط به کمیته‌های ذیل این ستاد برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این استان با داشتن پنج اثر ثبت جهانی و بیش از ۱۷۸۰ اثر ثبت ملی یکی از حوزه‌های تمدنی غنی ایران است که می‌تواند مکانی جذاب برای گردشگران باشد.

او گفت: آذربایجان با داشتن ۲۸۸ واحد گردشگری و ۱۲۸ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: فرماندهی انتظامی استان طرح تامین نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی را در حوزه‌های مختلف به ویژه انتظامی و ترافیکی برگزار می‌کند که در این راستا در طرح ترافیکی انتظامی سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

سامان غنی‌زاده گفت: برای تامین نظم و امنیت سفرهای نوروزی بیش از هشت هزار نفر به‌صورت شبانه‌روزی در این طرح مشارکت خواهند داشت.

او ادامه داد: امیدواریم با مشارکت ۲۴۰ تیم گشتی از حوزه راه و راهور و ۱۰۰ تیم از رده‌های انتظامی شاهد امن‌ترین سفرها در سال آینده و کاهش تصادفات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122001168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha