جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کمیجان مرکزی برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کمیجان از برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، بخشدار میلاجرد، اعضا و مدعوین مربوطه با دستور کار سفرهای نوروز ۱۴۰۳ در محل فرمانداری برگزار شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کمیجان گفت: شرح وظایف دستگاه‌های متولی و کمیته‌های مربوطه در ایام پیش رو، تشریح دستورالعمل مدیریت سفر نوروز ۱۴۰۳ و تأکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران با توجه به تقارن ماه رمضان و پیشگیری از خطرات احتمالی از مباحث مطرح شده در جلسه بود. 

سعید نیک‌نام افزود: در این جلسه ضمن تشکیل کمیته‌های ده‌گانه طبق روال سال‌های گذشته، تمهیدات لازم به قید فوریت بر رعایت دقیق و کامل نظافت و بهداشت عمومی در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و به ویژه سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های سطح شهرستان و بین‌راهی برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران تاکید شد. 

او ادامه داد: برنامه‌ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرابی باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌های ستاد خدمات سفر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha