قیمت اسکان در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ درصد کمتر از سایر استان‌هاست

دبیر جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت اسکان در مراکز اقامتی این استان ۶۰ درصد از سایر استان‌های کشور کمتر است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، توکل آزادی افزود: تمام واحدهای اقامتی، بومی گردی‌ها و هتل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفند از آمادگی کامل برای خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی را دارد.

دبیر جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز ایام پیک است و غالباً هتل‌ها قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند اما ما در واحدهای اقامتی هیچ افزایش قیمتی انجام نداده‌ایم و در بعضی واحدها تا ۱۰ درصد تخفیف را هم اعمال می‌شود.

او بابیان اینکه در بخش هتلینگ برنامه‌هایی مثل تورهای مسافرتی را هم در نظر گرفته‌ایم تا مهمان‌ها با لیدرها و تورگردان‌ها از مناطق جذاب گردشگری دیدن کنند، گفت: در ایام نوروز بسته به میل مهمانان هرروز تور گردشگری داریم و بنا به خواسته مهمانان آن‌ها را به مناطق گردشگری استان اعزام می‌کنیم.

آزادی تصریح کرد: جهت معرفی مناطق گردشگری استان به مسافران نوروزی در تمام هتل‌ها از کتابچه‌ها، نقشه‌ها و کدها (کیو آر) استفاده می‌شود تا بتوانیم مناطق و جاذبه‌های گردشگری را به‌راحتی به مسافران معرفی کنیم.

دبیر جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسائل گردشگری صرفاً به عهده اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیست بلکه حوزه‌هایی مثل استانداری، شهرداری، اداره راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و بسیاری از ادارات موظف هستند درزمینه گردشگری ورود پیدا کنند تا پذیرایی از مسافران نوروزی به بهترین شکل انجام بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha