مانور بزرگ ستاد خدمات سفر کرمانشاه برگزار می‌شود

مانور بزرگ آمادگی دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری مانور ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه با حضور همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان مانور آمادگی استقبال از مسافران نوروزی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در این مانور که در محل پارک شرقی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، دستگاه‌های خدمات رسان تجهیزات و توانمندی‌های خود را برای ایام نوروز با حضور مقامات عالی استان به نمایش می‌گذارند. 

او افزود: خوشبختانه آمادگی وهماهنگی بسیار خوبی در میان دستگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان وجود دارد و کرمانشاه به خوبی آماده استقبال از مسافران نوروزی است. 

فرمانی گفت: پس از انجام مانور، ستاد اجرایی خدمات سفر رسما کار خود را از روز ۲۴ اسفند آغاز می‌کند. 

او تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ امسال با توجه تعطیلات هفته آخر فروردین‌ماه تا ۲۴ این ماه ادامه دارد و فعالیت خود را ادامه می‌دهد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: البته با توجه به سیاست‌های کلی گردشگری کشور ستاد اجرایی خدمات سفر در طول سال فعال است و مختص ایام نوروز نیست. 

او گفت: در ایام نوروز همه توان ستاد اجرایی خدمات سفر معطوف به فراهم کردن شرایط مناسب برای ایجاد سفری ایمن و خاطره انگیز برای مسافران است. 

فرمانی با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی از خیلی وقت پیش کار خود را شروع کرده‌اند، افزود: در ایام نوروز این نظارت‌ها با توان و دقت بیشتر تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت. 

استان کرمانشاه با بیش از ۴۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی شناخته شده، ۲۲۰۰ اثر ثبت ملی شده ۳ میراث جهانی جذابیت ویژه‌ای برای گردشگران دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha