شرکت‌های هواپیمایی برنامه پروازی را با لحاظ اوقات شرعی تنظیم کنند/ در خصوص قیمت بلیت‌ها در نوروز تابع قانون هستیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این که در خصوص قیمت بلیت‌ها در ایام نوروز تابع قانون هستیم، گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید نسبت به عرضه مناسب در سه پیک پروازی و همچنین تنظیم برنامه پروازی با لحاظ زمان سحر، اذان صبح و افطار در پروازهای داخلی و خارجی اقدام کنند.

محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با بیان این که از عملکرد مدیران در حوزه ایمنی رضایت داریم، گفت: خوشبختانه مدیران ارشد صنعت هوانوردی دارای نگاه ایمنی و نظارت دقیقی به عملکرد مجموعه خود هستند و این باعث افتخار است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به عملیات نوروزی امسال به‌ دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، افزود: شرکت‌های هواپیمایی باید نسبت به عرضه مناسب در سه پیک پروازی و همچنین تنظیم برنامه پروازی با لحاظ زمان سحر، اذان صبح و افطار در پروازهای داخلی و خارجی اقدام کنند.

او در ادامه با بیان این که در نوروز ۱۴۰۳ طبق سال گذشته مرکز مدیریت و کنترل پروازها با حضور نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و سایر بخش‌های صنعت دایر خواهد بود، اظهار کرد: ترکیب پرواز و مقاصد پروازی در دوره اوج سفرهای نوروزی امری است که باید مورد توجه قرار بگیرد و در شهرهای پرتردد همچون کیش، مشهد، شیراز، تبریز وغیره باید تنظیم برنامه‌ها به‌صورت دقیق‌تر انجام شود.

محمدی بخش در پایان با اشاره به قیمت بلیت ها در ایام نوروز، افزود: در خصوص قیمت ها تابع قوانین و مقررات هستیم و باتوجه به اینکه در شرایط فعلی همچنان موقوف الاجراست، باید از قانون تمکین کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201337
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha