طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نوروز طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه متبرکه شاخص استان اجرایی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ با اعلام خبر تأکید کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز، طرح آرامش بهاری و طرح ضیافت الهی از ۲۲ اسفندماه جاری تا ۲۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در ۳۰ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه‌های طرح آرامش بهاری مانند سال‌های گذشته برای رفاه حال زائران در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

امیری تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شامل قرائت مجلسی قرآن کریم، قرائت مناجات آل‌یاسین و قرائت دعای تحویل سال در تمامی بقاع متبرکه شاخص چهارمحالو بختیاری برگزار می‌شود.

او یادآور شد: برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع شاخص با هدف معرفت‌افزایی به زائران و ایجاد فضایی شاد برای کودکان، نصب سلسله پوسترهای نمایشگاهی، اجرای مسابقه‌های فرهنگی روزانه، اقامه نماز جماعت، برپایی دفاتر مشاوره و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده چهارمحال و بختیاری در نوروز به‌شمار می‌رود.

امیری به آمادگی زائرسراها برای پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی اشاره و اضافه کرد: زائرسراها و سوئیت‌های واقع در بقاع متبرکه آماده برای اسکان زائران و مسافران نوروزی در این ایام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha