مانور بزرگ ستاد خدمات سفر در کرمانشاه برگزار شد

مانور بزرگ ستاد خدمات سفر با حضور دستگاه‌های عضور در محل پارک شرقی شهر کرمانشاه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در مراسم مانور بزرگ ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، به منظور آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی برگزار شد، اظهارکرد: از بهمن‌ماه برنامه‌ریزی ها و هماهنگی‌های خود را برای خدمت رسانی شایسته به مسافران و میهمانان نوروزی آغاز کردیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: طی دو ماه گذشته حدود ۶۰ جلسه ستادخدمات سفر در سطح استان برگزار شده است.

او هماهنگی بین همه دستگاه‌های عضو ستادخدمات سفر در استان را خوب توصیف کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی امسال در بحث تبلیغات و اقدامات فرهنگی برای نوروز برنامه‌های بیشتری را در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانی به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اشاره ای کرد و یادآور شد: به این منظور تلاش کرده‌ایم تا برنامه‌هایی هم شان و مناسب با ماه مبارک رمضان برگزار کنیم از جمله اینکه در این ماه سفره‌های افطار را در پایگاه‌های تاریخی استان به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی برپا خواهیم کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود:  در بحث اسکان نیز ظرفیت‌های لازم برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

او ادامه داد: همچنین از ظرفیت مدارس، کمپ‌های شهرداری در پارک‌ها و سالن های ورزشی هم استفاده خواهیم کرد.

فرمانی با بیان اینکه در بحث زیباسازی محیط‌های شهری نیز شهرداری برنامه‌های خوبی را تدارک دیده، عنوان کرد: به علاوه، در بحث معرفی آثار تاریخی، نصب تابلوهای راهنمای مسیر و ... نیز فعالیت های مطلوبی انجام گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در پایان به حضور دستگاه‌هایی همچون میراث‌فرهنگی، نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر، تعزیرات، آتش نشانی، یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، راهداری، اورژانس و .. در این مانور اشاره کرد و افزود: این رزمایش نمادی از آمادگی دستگاه‌های مختلف استان برای خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha