تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز امسال باید کاهش پیدا کند

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز امسال تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، طهماسب نجفی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در رزمایش ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاه‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان، اظهارکرد: برگزاری این مانور می‌تواند زمینه‌ای برای هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و حذف برخی از موازی کاری‌ها در ارائه خدمات به میهمانان نوروزی باشد. 

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود که برای میزبانی میهمانان و مسافران نوروزی تمام تمهیدات لازم را در نظر بگیرند. 

او یکی از اولویت‌های امسال در سفرهای نوروزی به کرمانشاه را کاهش تصادفات جاده‌ای عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های  ذیربط باید برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در کرمانشاه تلاش کنند. 

در مانور بزرگ ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، ۲۰ دستگاه همچون میراث‌فرهنگی، نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر، تعزیرات، آتش نشانی، یگان حفاظت میراث فرهنگی، راهداری، اورژانس شهرداری و... حضور داشتند. 

ستاد اجرایی خدمات سفر در استان کرمانشاه از روز ۲۴ اسفندماه کار خود را آغاز و تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ به فعالیت خود ادامه می‌دهد. 

استان کرمانشاه با آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی فراوان یکی از مقاصد اصلی سفر در ایام نوروز است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha