۳۰ درصد از ترددهای جاده‌ای استان از شهرستان بجستان عبور می‌کنند

فرماندار بجستان با اشاره به این که این شهرستان از مسیرهای اصلی تردد استان خراسان رضوی است، گفت: حدود ۳۰ درصد از ترددهای جاده‌ای استان از شهرستان بجستان عبور می‌کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی حسن حیدری با بیان این مطلب افزود: بجستان در مسیر عبور مسافران تهران و زائران مشهد قرار دارد و یکی از شهرستان‌های با تردد بالا در استان خراسان رضوی است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجستان ادامه داد: در این شهرستان ستاد اسکان به صورت شبانه روزی فعال و تمامی مدارس شهر بجستان آماده میزبانی از مسافران است، البته برای مسافرانی که عذرشرعی دارند و امکان روزه گرفتن ندارند تمهیدات لازم اندیشیده شده است.  

او گفت: هم چنین ۴ اقامتگاه بوم گردی در روستاهای فخرآباد، مزار و جزین آماده پذیرش زائران و گردشگران هستند.

او افزود: نانوایی‌ها، خدمات خودرویی و دیگر خدمات مورد نیاز مسافران کشیک های مشخص دارند تا زائران و مسافران با کمبودی مواجه نشوند.

حیدری در مسیر بجستان به طرف مشهد ۵ ایستگاه و مجتمع بین راهی و در مسیر برگشت نیز ۶ ایستگاه برای میزبانی از مسافران خدمت رسانی می کنند.

فرماندار بجستان تاکید کرد: تمام امکانات دستگاه های اجرایی و مردم بسیج شده است تا زائران و مسافر در مسیر جاده های این شهرستان با هیچ کمبودی مواجه نشوند و در کمال صحت و سلامت از این شهرستان عبور کنند.

شهرستان بجستان در فاصله ۳۰۰ کیلومتری مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha