کامیاران آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است

فرماندار کامیاران گفت: تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران درنظر گرفته شده و مهیای ورود هموطنان به شهرستان هستیم.

به‌ گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، کیانوش ثقفی‌نیا روز پنج‌شنبه ٢٤ اسفندماه ١٤٠٢ در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر کامیاران که با حضور مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نماینده دستگاه‌های عضو ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان کامیاران به‌لحاظ برخورداری از پیشینه تاریخی و فرهنگی و دارا بودن توانایی بالقوه بالا، طبیعت بکر و زیبا و صنایع‌دستی منحصربه‌فرد و مهم‌تر از آن به عنوان دروازه ورودی به منطقه جهانی هورامان/اورامانات، یکی از مقصدهای سفر هموطنان به استان کردستان خواهد بود. 

فرماندار کامیاران افزود: به لحاظ اهمیت این موضوع لازم است کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد با استفاده از تجارب سنوات گذشته و ظرفیت‌های موجود و برنامه‌ریزی دقیق، شرایط مطلوب را برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی فراهم کنند.

اوعنوان کرد: اسکان مهمانان یکی از مواردهای مهمی است که مسئولان مربوطه باید تمامی جوانب لازم را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کنند.

 ثقفی‌نیا یادآور شد: امید است با به کارگیری همه ظرفیت و توان بتوانیم شرایطی مناسب برای رضایتمندی و رفاه حال مهمانان نوروزی فراهم آوریم تا خاطره‌ای خوش از شهرستان به یادگار داشته باشند.

از جمله جاذبه‌های دیدنی این شهرستان می‌توان به روستای جهانی پالنگان، دریاچه سد زیویه، مقبره حضرت عکاشه، قرآن تاریخی روستاهای گردشگری کاشتر، تخت زنگی و کوره دره و همچنین طبیعت بکر و زیبای منطقه شاهو اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha