نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان خرمدره تشدید شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خرمدره گفت: در آستانه نوروز و در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳، نظارت بر تأسیسات گردشگری شهرستان با هدف خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران انجام شد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، نقی رجبی روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: در آستانه نوروز و در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳، نظارت بر تأسیسات گردشگری شهرستان با هدف خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران با همراهی کارشناسان فرمانداری، شبکه بهداشت و اداره راهداری شهرستان خرمدره در قالب کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خرمدره تشدید شد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خرمدره افزود: در ایام نوروز نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع پذیرایی منفرد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی تشدید خواهد شد. 

نظارت بر تاسیسات گردشگری شهرستان خرمدره تشدید شد


او تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان تسهیلات مورد نیاز برای بهبود تأسیسات گردشگری استان را بر اساس ضوابط در اختیار فعالان این عرصه قرار می‌دهد. 

صفوی افزود: ارتقای خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف و تأسیسات گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است. گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی می‌توانند با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند تا دراسرع‌وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha