طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان آغاز شد

طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان به مسافران نوروزی ورودی به استان با افتتاح کمپ نوروزی هلال‌احمر در ورودی غربی استان آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، پست سردار شهید محمدرضا عسگری هلال‌احمر شهرستان بندر گز هم‌زمان با طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان به مسافران نوروزی، در ورودی غربی استان در شهرستان بندر گز امروز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان، قاسم غریب‌آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و مسئول کمیته امدادونجات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، صابر حسن‌پور فرماندار شهرستان بندر گز و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان و جمعی دیگر از مقامات و مسئولان افتتاح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این آیین گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز خواهد شد و در این طرح از ظرفیت ۳۶ پایگاه شامل ۱۶ پایگاه ثابت، چهار پست موقت در دلند آزادشهر - سه‌راهی سارجه‌کر گنبدکاووس، مراوه‌تپه، خالدنبی کلاله، ۱۲ کشیک اضطراری شعب، چهار مرکز امدادی (مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، واکنش سریع، امداد هوایی و آنست) استفاده می‌شود.

او خاطرنشان کرد: جوانان و امدادگران هلال‌احمر با حس مسئولیت و برتن کردن لباس هلال‌احمر همیشه آماده ارائه خدمات به عموم مردم بوده و به نحو احسن خدمات لازم را ارائه کرده‌اند.

ساوری تاکید کرد: همکاری و تعامل هلال احمر و سایر دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در امر ماندگاری مسافر و گردشگران در استان اثرگذار است و امیدواریم در این بهار قرآن و بهار طبیعت، با رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، در کنار یکدیگر سال خوشی را برای هموطنان میهمان استان رقم بزنیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار امیدواری کرد: در سفرهای نوروزی در سایه تلاش‌های جوانان و امدادگران هلال‌احمر در جاده‌های استان، تعداد جان‌باختگان و مصدومان حوادث جاده‌ای کاهش یابد.

قاسم غریب‌آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و مسئول کمیته امدادونجات ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز در این آیین گفت: جمعیت هلال‌احمر گلستان تمهیدات امدادی لازم را برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اتخاذ کرده و با آمادگی کامل در خدمت هم‌وطنان خواهد بود.

طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان آغاز شد

طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان آغاز شد

طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان آغاز شد

طرح‌های خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر گلستان آغاز شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha