دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آمادگی داشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی داشته باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علی حیدری روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در مانور آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: خدمات‌رسانی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر این استان به مسافران و گردشگران نوروزی از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه سال‌جاری آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آماده‌باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ افزود: تمامی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و اجرایی برای استقبال و حضور مسافران نوروزی پای کار هستند و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران تعطیل نیست.

او تصریح کرد: برای خدمت‌رسانی به مسافران مسئولیت تعدادی از دستگاه‌های خدمت‌رسانی به‌منظور حفاظت از جاده‌ها، اماکن، کنترل بازار، کمک و خدمات‌دهی به مردم و مسافران در اولویت کاری قرار دارد.

حیدری با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری برای بارش در نوروز یادآور شد: شرایط خوب آب و هوایی، امکانات رفاهی و گردشگری و همچنین زیرساخت‌های لازم برای حضور مسافران فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خدمات‌رسانی دستگاه‌های امدادی و خدماتی تا ۱۴ فرودین‌ماه ۱۴۰۳ و همچنین کنترل بازار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha