۲هزار نیروی هلال‌احمر در چهارمحال و بختیاری آماده ارائه خدمت به مردم است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار نیروی هلال‌احمر در استان آماده ارائه خدمت به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه درخصوص خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تأکید کرد: این جمعیت در طرح خدمت نوروزی در قالب برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان، استقبال از مسافران نوروزی در راستای سامان‌دهی بشردوستانه جوانان به مسافران، امداد و نجات نوروزی و پویش هلال رحمت، تهیه و توزیع بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان از سوی جمعیت هلال‌احمر، ارائه خدمات درمانی و دارویی و برپایی ایستگاه آموزشی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری  افزود: برای خدمات‌رسانی به مسافران ۵۹ ایستگاه جمعیت هلال‌احمر با حضور دو هزار نفر از نیروهای جوان، داوطلب و کادر هلال‌احمر از ۲۴ اسفندماه جاری تا ۱۷ فروردین‌ماه سال آینده فعال شده است.

او به توزیع بسته‌های معیشتی با استفاده از منابع حمایتی و کمک‌های مردم اشاره و تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت نوروز تهیه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha