اعلام آمادگی استان کرمان برای میزبانی جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان با اعلام آمادگی کامل استان کرمان برای میزبانی جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی گفت: این جشنواره می‌تواند نقش مهم و اساسی در ارتقای سواد میراثی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان کرمان داشته باشد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سعید شاهرخی پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه ای با حضور علیرضا تابش مشاور معاون میراث‌ فرهنگی و عضو شورای عالی سیاستگذاری سومین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای گفت: کرمان از ظرفیت‌های ناب برخوردار است و کاملا آمادگی برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در استان کرمان موجب تقویت و ارتقای ظرفیت‌های موجود خواهد شد، گفت: کرمان در بحث دارایی‌ها، توانایی‌ها و ظرفیت‌ها در همه بخش‌ها از پیشینه تمدنی جهان و دارایی های ثبتی در حافظه جهانی و میراث‌جهانی و بخش‌های مختلف پیشتاز است.

او افزود: آنچه همه ما متحدالقول دنبال آن هستیم معرفی استان کرمان است که این جشنواره برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و میراثی استان کرمان کمک شایانی خواهد کرد.

شاهرخی در ادامه با ابراز امیدواری از هم‌افزایی و هم‌گرایی ظرفیت‌های موجود در استان گفت: ان‌شاءالله شاهد میزبانی استان کرمان برای برگزاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122501621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha