تشدید نظارت‌های بهداشتی بر واحدهای پذیرایی شهرستان زرندیه/ تاکید بر رعایت موازین ماه مبارک رمضان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرندیه از تشدید نظارت‌های بهداشتی بر واحدهای پذیرایی و تاکید بر رعایت موازین ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، زهرا رنجبر ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه داد: تمامی تأسیسات گردشگری به‌ویژه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی باید در طول سال و به‌طور خاص در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شأن گردشگران باشد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: با هدف نظارت و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و نمازخانه‌های واقع در تأسیسات گردشگری و مجتمع‌های خدمات رفاهی شهرستان زرندیه، بازدید مشترکی توسط نماینده فرماندار، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شبکه بهداشت، تبلیغات اسلامی و صمت انجام شد.

رنجبر افزود: در طرح تا عید فطر برای خدمات‌رسانی بهتر و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو بازرسی از واحدهای صنفی و خدمات رسان تشدید می‌شود. 

رنجبر همچنین رعایت موازین شرعی ماه مبارک رمضان را برای واحدهای پذیرایی که به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند، الزامی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha