ارائه خدمت ۳۰ گشت راهداری استان گلستان به مسافران نوروزی

رئیس کمیته خدمات حمل‌ونقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام نوروز ۳۰ گشت راهداری در سطح استان برنامه‌ریزی‌شده که به گلستانی‌ها و مسافران ارائه خدمت می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، عادل مصدقی امروز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ بابیان این مطلب گفت: در آستانه سفرهای نوروزی که با ایام ماه مبارک رمضان تقارن پیداکرده قرار داریم و در این راستا ۳۹ گروه راهداری با به‌کارگیری ۴۷۰ نیروی مجرب و ۱۷۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیم سنگین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: در حوزه حمل‌ونقل نیز ۱۵۰ دستگاه انواع اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ دستگاه سواری در ایام نوروز به‌کارگیری می‌شود.

او خاطرنشان کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ورودی به استان قرارگاه مرکزی نوروزی و ایستگاه پویش همراهان سفر در مجتمع امام رضا (ع) در غرب گلستان راه‌اندازی شده است.

مصدقی در پایان گفت: سامانه گویا ۱۴۱ برای ارائه آخرین وضعیت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در این ایام آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha