جوانرودی‌ها به پیشواز میهمانان نوروزی رفتند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود از پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی مختلف این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، عبدالباسط رستمی روز شنبه ۲۶ اسفندماه در گفت و گویی اظهارکرد: مردم خونگرم، میهمان نواز و اصیل شهرستان جوانرود این روزها آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی می‌شوند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود افزود:  حدود ۱۷ دستگاه خدمات رسان مختلف همچون هلال احمر، جهاد کشاورزی، میراث‌فرهنگی، تعزیرات، شهرداری و ... پای کار آمده‌اند تا خدماتی هرچه بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی بدهیم. 

او افزود: به همین مناسبت تعدادی از دستگاه‌های خدمات رسان همچون میراث‌فرهنگی، شهرداری و هلال احمر با نصب کانکس در ورودی شهر جوانرود به پیشواز و استقبال میهمانان نوروزی رفته‌اند. 

رستمی اضافه کرد: باتوجه به اینکه شهرستان جوانرود یکی از مقاصد اصلی گردشگری در استان به شمار می‌رود، سال گذشته حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر از این شهرستان بازدید می‌کنند که انتظار  داریم امسال این رقم افزایش پیدا کند. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود در پایان گفت: یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان بازارچه مرزی جوانرود است که گردشگران زیادی هرساله در ایام نوروز برای خرید سری به آن می‌زنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha