گردشگری محور تصمیم و توسعه استان همدان است

مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان با اشاره به اسناد بالادستی استان که گردشگری را یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه قرار داده‌اند، گفت: تاکید استاندار همدان، حرکت به همین حوزه است و باید همه ما در تحقق این مهم نقش آفرین باشیم.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بعد از تاکید استاندار همدان مبنی بر توجه بیشتر به گردشگری به عنوان محور توسعه استان، پنجشنبه ۲۴ اسفندماه، جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها فرصتی بود که دستگاه‌های عضو به عنوان زیرساخت‌های سخت افزاری گردشگری با هدایت مدیرکل دفتر فنی استانداری در این مهم بیشتر تدبیر کنند.

ایوب اسدالهی مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان در این جلسه گفت: خیل مسافران نوروزی به استان تهدید نیست بلکه فرصتی است که باید از آن برای ثبت خاطرات هم‌وطنان و مهمان استان تلاش مضاعف کنیم.

اسدالهی با اشاره به اسناد بالادستی استان که گردشگری را یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه قرارداده‌اند، گفت: تاکید استاندار همدان، حرکت به همین حوزه است و باید همه ما در تحقق این مهم نقش آفرین باشیم.

او با دعوت از بخش خصوصی برای نقشی موثرتر در حوزه گردشگری استان، تاکید کرد: در حوزه مردمی‌سازی دولت و ایفای نقش مردم در اداره کشور که از برنامه‌های اساسی دولت مردمی سیزدهم است، در حوزه گردشگری باید از پتانسیل مردمی استفاده کرد که بستر آن در استان مهیا شده است.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha