امکانات لازم برای رفاه حال مسافران نوروزی در بیجار مهیا شده است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیجار از آمادگی این شهرستان برای خدمات‌دهی و رفاه حال مسافران نوروزی خبر داد و گفت: دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نورزی شهرستان باید با برنامه‌ریزی مناسب و استقبال شایسته از مسافران نوروزی در راستای شناسایی بیجار گروس و رقم زدن خاطره‌ای خوش از سفر به این شهرستان برای مردم، بیش از پیش گام بردارند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، ابراهیم الیاسوند روز شنبه ٢٦ اسفندماه ١٤٠٢ در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی که به ریاست فرماندار و سایر اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بیجار به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان و همچنین به دلیل مرکزیت تردد به شهر تجاری بانه همواره مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیجار با تاکید بر مهمانپذیر بودن شهرستان بیجار و روستاهای تابعه و نیز بازگشت شهروندان بومی از دیگر نقاط کشور، تامین و توزیع اقلام ضروری را خواستار شد و افزود: در حال حاضر علاوه بر مراکز اقامتی دارای مجوز، آموزش و پرورش و مساجد شهرستان نیز برای اسکان مسافران در ایام نوروز تجهیز شده است.

او با اشاره به اینکه برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر شده است، افزود: نظافت اماکن عمومی، تاریخی، مساجد، پارک‌ها، پاکسازی ورودی‌های شهر و روستاها از جمله مواردی است که باید به طور ویژه در این ایام برای رفاه مسافرین و با جدیت بیشتر انجام شود.

الیاسوند عنوان کرد: باتوجه به تقارن سال جدید با ماه مهمانی خدا لازم است شان و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha